Steun ons en word lid!

Algemene Informatie

Het jaarlijks organiseren van Koningsdag en de dodenherdenking, wordt gedaan met de lidmaatschapsgelden van de leden, inkomsten uit advertenties, subsidies van de gemeente en eventuele sponsors. Alles wordt binnen het bestuur gepland en uitgewerkt. De uitvoering wordt gedaan door het bestuur en een aantal vaste vrijwilligers. Samen met de plaatselijke winkeliers en horeca wordt het dorpsplein omgetoverd in een plein waar tijdens Koningsdag feest gevierd wordt, met attracties en een hoop vertier. Ook de scholen in het dorp worden bij de festiviteiten betrokken middels een optocht door het dorp en diverse activiteiten op het plein.

Het is onze doelstelling om de band tussen Nederland en met name de inwoners van het dorp Enter, ons koningshuis en Oranje te onderhouden en te versterken. Tijdens de Nationale Herdenking op 4 mei herdenken we allen – burgers en militairen – die in het Koninkrijk der Nederlanden of waar ook ter wereld zijn omgekomen of vermoord sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in
oorlogssituaties en bij vredesoperaties.

Oranjeglossy

Ieder jaar wordt de Oranjeglossy uitgegeven, in deze glossy staat informatie over alle activiteiten. Voor de recentste versie klik op onderstaande link.

Oranjeglossy

Financiële Stukken

Om ons financieel te verantwoorden wordt er jaarlijks een financieel jaarverslag opgesteld. Voor de recentste versie klik op onderstaande link.

Financieel Verslag

Nadia Altena

Janita Rohaan

Penningmeester

Henk Mennegat

Frank Ooms

Diederick ten Brinke

Jan Peddemors

Bestuurslid

“Koningsdag, een boeiende en sfeervolle dag die bruist van de activiteiten.”

H. Robben

Burgemeester