Een dezer dagen valt bij iedereen in Enter weer de OranjeGlossy op de mat. Opnieuw een prachtig bewaarexemplaar met mooie verhalen uit de Enterse historie, maar natuurlijk ook bomvol informatie over “het vernieuwde programma van Koningsdag” en de activiteiten op 4 mei. Kijk en lees wat er allemaal te doen is, want op Koningsdag hoeft zowel jong als oud Enter niet uit om er een gezellig dag van te maken!

Ook op 4 mei zijn er activiteiten. Hebt u of jij altijd al een keer meegewild in oude legervoertuigen om meeslepende verhalen te horen over de Enterse geschiedenis in de Oorlog? Geef u dan snel op, in de Glossy leest u hoe u dat kunt doen.

"Zowel jong als oud hoeft op Koningsdag Enter niet uit om een gezellige dag te hebben"

Het boekje is dit jaar weer volledig in full colour en mede mogelijk gemaakt door onze vele adverteerders, waarvoor nogmaals hartelijk dank. De Oranjevereniging Enter wenst u heel veel leesplezier.

Mocht u geen boekje hebben ontvangen!?  Bij de Albert Heijn, Emté en Primera zullen ook stapels exemplaren komen te liggen die u gratis mee kan nemen!