De Oranjevereniging Enter kijkt terug op een succesvol evenement. We trapten donderdagavond af met Kingsnight, een nieuw evenement i.s.m. een 8-tal horeca ondernemers. Ondanks dat het toch wat fris was, bleef het gelukkig wel droog. Het plein stroomde langzaamaan goed vol, de horeca had goede muziek van de Band Bizar en twee DJ’s en de alcohol vloeide rijkelijk! Al met al kunnen we terug kijken op een geslaagde 1e editie en hopen hier zeker een vervolg aan te geven.

Koningsdag was tevens zeer geslaagd te noemen. Het weer was ons gunstig gezind om er een top dag van te maken. We begonnen de ochtend met een ontbijt voor de bewoners van het Reggedal. Dit ontbijt werd zeer hartelijk ontvangen en de bewoners genoten volop. Daarna door naar de optocht, waar de ouders en kinderen weer fantastisch werk hadden geleverd. Alles zag er geweldig uit en de kinderen waren heerlijk aan het genieten. De jury had de grootste moeite om een winnaar te kiezen, maar uiteindelijk is er gekozen voor school de Akkerwal met het thema Flower Power.

Na de aubade gingen we van start met de Talentenshow. Hier was het niveau weer zeer hoog te noemen en de jury koos uiteindelijk Dinio Rosales als grote winnaar. Hij speelde het nummer Halleluja op zijn Saxofoon.

"Het was heel erg gezellig!! Leuk met al die eet tentjes! Voor herhaling vatbaar!!!"

Het plein bleef hierna mooi vol met mensen en er was genoeg te doen voor jong en oud. De horeca had zeer ruime keuze in heerlijk eten en goed drinken en rondom het plein konden allerlei spellen gespeeld worden. Zo was er onder andere een zeer fanatiek rokkenvoetbal toernooi van de bovenbouw en er was zelf een “pamperzone” voor onze allerkleinsten. Naast de sporthal kon Jeu de Boules gespeeld worden en bij de Waarf kon met de zomp gevaren worden. Tevens hadden we weer onze jaarlijkse fietspuzzeltocht, waar maar liefst 150 deelnemers aan meededen!

Op het plein was ondertussen “Koningspop” van start gegaan. Pulse, Tusk, Virago en DJ Brent zorgden samen voor gezelligheid en een goed geslaagd feest, welke voor het eerst dit jaar zelfs tot 20.00 uur doorging!

De Oranjevereniging kijkt zeer tevreden terug en bedankt bij deze alle vrijwilligers en sponsoren voor de medewerking. Want zonder inzet en bijdrage van deze mensen kan er geen feest gehouden worden. Alle uitslagen van Koningsdag zullen wij z.s.m. op deze website en op onze Facebookpagina plaatsen.

Mocht u nog leuke foto’s hebben gemaakt van het evenement, zien wij deze graag tegemoet. Stuur ze gerust naar oranje.enter@gmail.com of via onze Facebookpagina zodat wij de foto’s kunnen plaatsen. Alvast bedankt!