Steun ons en word lid!

Algemene informatie

Koningsdag staat ieder jaar weer bol van de activiteiten. De dag begint traditioneel met het hijsen van de vlag, waarna genoten kan worden van een optocht met loopgroepen en prachtig versierde wagens. Na de optocht vindt de aubade plaats op het Dorpsplein. Op en rondom het Dorpsplein vinden daarna verschillende activiteiten plaats zoals een talentenshow, spellencircuit, een fietstocht en muziek op het podium.

Informatie optocht

De start is (in tegenstelling tot eerdere jaren) om 10.30 uur vanaf de parkeerplaats naast de RK-Kerk. De wagens moeten uiterlijk om 10.00 uur opgesteld staan.  Deelnemers met een versierde wagen moeten zich vooraf aanmelden via ons algemene e-mailadres: oranje.enter@gmail.com. Mocht dit niet lukken, dan kunt u zich ook telefonisch opgeven via Henk Mennegat 06-28921215.

De route van de optocht is ongewijzigd aan voorgaand jaar en is in te zien via: Route optocht Koningsdag

Voor de veiligheidsvoorschriften voor de optocht, klik op de volgende link: Veiligheidsvoorschriften optocht Koningsdag

Evenementen

Rokkenvoetbaltoernooi 18+